Nova seu de joc a Fundació Valldor7 per a la temporada 2018-19, ampliant així la nostra oferta futbolisitica per a tots els nostres jugadors, comptant amb presència i apostant per el futbol amateur a la comarca del Vallès Oriental.

Les instal·lacions del CF Mollet UE ens ofereixen una àmplia infraestructura de qualitat i de primer nivell al servei de tots els jugadors de Fundació Valldor7. Al complex Germans Gonzalvo gaudireu de 2 pistes de futbol 7 juntament amb uns vestidors moders i acondicionats per donar-vos cabuda per a que us pugueu trobar com a casa. Seguim treballant per porta-vos el futbol molt a prop de casa vostra!

Fitxa Tècnica

2 Camp de Futbol 7
8 Vestidors
Parking 100 places gratuït

CFM Germans Gonzalvo
Avinguda Rivoli Nº6
08100 Mollet del Vallès

Accepto les condicions d'us

Tens un preu millor?

Envian’s un enllaç on es vegi clarament el preu amb les respectives condicions i ho intentarem millorar!