Situat en un entorn idíl·lic i a pocs metres del Centre Comercial Splau ens permet una accessibilitat idònia, el Clubs Delfos s’ha convertit en una de les nostres apostes per aquesta nova temporada on us sentireu com a casa.

El Club Delfos ofereix als nostres jugadors unes instal·lacions de primer nivell, equipades amb un cap de futbol 7 i dos de futbol sala herba d’última generació i de recent creació. Pel que fa als vestidors, son també de nova construcció, amplis i equipats amb taquilles per poder guardar les vostres pertinences, a més equipats amb climatització tant de fred com de calor.

Fitxa Tècnica

1 Camp de Futbol 7
2 Camps de Futbol Sala
4 Vestidors
Parking 150 places

Club Delfos
C/ De la Verge de Montserrat
Sortida 607 de la E15
08940 Cornellà de Ll.

Accepto les condicions d'us

Tens un preu millor?

Envian’s un enllaç on es vegi clarament el preu amb les respectives condicions i ho intentarem millorar!