A Fundació Valldor7 disposem de diferents instal.lacions on poder fer les teves reserves. Si està interessat en reservar una pista, pot iniciar el procés a través de l’enllaç que li oferim a continuació (reserva online).

La reserva és efectiva des del moment en què el Fundació Valldor7 us confirma la disponibilitat de l’espai així com quan es confirma el pagament.

Us recomanem fer la vostra reserva amb la suficient antel-lació per així poder assegurar al disponibilitat de la mateixa.

football-606235_1280

Tarifes i Horaris lloguers

the-ball-488717_1280

FUTBOL 7 I FUTBOL SALA GESPA

Laborables (Dilluns a Divendres), Dissabtes i Diumenges de 9h a 00h – Sota disponibilitat.

Futbol 7 – 80€ / hora
Futbol Sala – 65€ / hora

*Consulta tarifes especials per lloguers fixos.

tennis-court-443267_640

PÀDEL

Laborables (Dilluns a Divendres)
22:00 a 00:00 – 24 € hora/pista llum inclosa

Dissabtes
15:00 a 21:00 – 22 € hora/pista sense llum
15:00 a 21:00 – 22 € hora/pista llum inclosa

En cas de cancel·lació del lloguer per part del client, no es retornarà l’import d’aquest lloguer, a causa de les despeses generades de gestió i l’ocupació de l’espai impedint a altres clients el fer ús d’ells. En cas d’avisar amb una setmana d’antelació de la no assistència al lloguer, aquest podrà ser canviat per un altre lloguer, en una altra data, segons disponibilitat de camp.