El primer cap de setmana de Juny viu una experiència inoblidable des de només 75€!

Et proposem un gran cap de setmana a Salou de futbol amb estància a hotel de 3 estrelles*!

ESPECTACULAR!

Fundació Valldor7 us vol convidar un any més a la gran cita que dona la benvinguda a l’estiu, i que com cada any s’organitza al mes de Juny a un destí especial!

Després de la bona experiència de la passada edició, enguany repetim ubicació i tornarem a Salou, per gaudir de la millor PLATJA. La Salou Cup & Party es celebrarà del 1 al 3 de juny a Salou i ens allotjarem al magnífic hotel Catalonia Gardens 3***, situat a només 5 minuts a peu de la platja i jugant el torneig de futbol 7 a les magnífiques instal·lacions del Complex Futbol Salou on podreu gaudir de més de 160.000m2 de futbol en estat pur. La Salou Cup & Party ofereix diversió per a grans, petits, famílies, amics i per a tots els que busquin un cap de setmana de sol, platja, diversió, esport i relax garantits. Futbol + festa en un mateix cap de setmana en el que us oferirem tots els ingredients per a que passeu una experiència inoblidable des de només 75€ per persona!

Si, heu llegit be, des de només 75€/persona futbol + allotjament a Salou + festa!

Us esperem aquest any a Salou!

Fitxa Tècnica

Torneig: Salou Cup & Party 2017
Edició: 10ª Edició
Seu de joc: Complex Esportiu Futbol Salou (https://www.futbolsalou.com/)
Format: Grups + Eliminatòries | 3 partits mínim de 40 min aprox.
Data: Del 1 al 3 de Juny 2018
Inscripcions: Obertes
Tancament d’inscripcions: 25 de maig de 2018 (Pagament Total)
Modalitat: Futbol 7

Premis

– Trofeus als finalistes + MVP + Fair Play
– Invitació 24H Master Cup 2018 per al campió
– Equipació Joma per al sots-campió

Preus: 99€/jugadors | 75€/acompanyants
Inclou: Estància (2 nits d’hotel 1 AD & 1 MP)

o demana informació

Accepto les condicions d'us

PROGRAMA DE DESCOMPTES

• Port Aventura World

Parlar de PortAventura sempre és una festa. El paradís dels amants dels parcs d’atraccions. És igual que ja hagis anat anteriorment…sempre trobaràs moltes coses noves.

Atraccions, espectacles, hotels, restaurants,…Espais per absolutament tota la família: nadons, nens, adolescents, jovenets, adults i fins avis…tots són benvinguts a PortAventura! Un gran pla, en majúscules.

10% de dte en el preu del a entrada al parc (entrades per a grups).
  • Karting Salou

Karting Salou és sinònim d’adrenalina pura. Les seves instal·lacions compten amb un circuit per a adults i nens, a partir de 14 anys, amb més de 800 metres de pista, a més d’una zona de kàrting infantil, amb 300 metres destinats a tots els nens i nenes entre 4 i 13 anys. De fet tots els cotxes estan adaptats i especialitzats per edats. El recinte també compta amb divertides sales recreatives infantils, billar americà i simuladors.

20% de descompte en les teves tandes (no acumulable a altres ofertes)
  • Enjoy Salou

Situat a la zona amb més marxa de Salou, enjoy Salou és un local pensat i creat per oferir al seu públic la màxima diversió i comoditat.
    A l’interior podem destacar la seva barra central en forma el·líptica que ens permet tenir una àmplia visió de tot el local des de qualsevol punt. Els seus 4 pantalles gegants i el videomix fan que puguis veure l’últim en música conjuntament amb els millors videoclips, tot això sumat a les increïbles actuacions dels nostres gogos i cambrers, fan que les nits de enjoysalou sigui única i inoblidable, gràcies a l’ambient més desenfadat i divertit de la Costa Daurada.

Entrada gratis + accés a zona vip + 1 € de dte copes + xupito de benvinguda
  • Aquum Spa & Wellness

El plaer de submergir-se en un entorn d’aigua que convida a la calma.

650 m2 de làmina d’aigua entre totes les piscines amb més de 100 llocs i 50 sensacions dins l’aigua entre les quals trobem llits d’aire, llits d’aire i aigua, llits envoltants, projectors cervicals, cascades, cortina d’aigua, jets subaquàtics, bancs d’aire, bancs amb jets, hot tuv i riu hidrodinàmic.

Una gran varietat de sensacions esperant-te.

2×1 en entrades a Aquum Spa Club a més de 2×1 en tractaments d’embolcalls de fang o algues marines a triar.
  • Grup Blauboat - Restaurants

Blauboat Salou posa la vostra disposició diversos restaurants i una àmplia carta de menús per poder cobrir les diferents necessitats i gustos dels seus clients i grups que realitzin les seves celebracions i contribuir a fer de cadascuna d’elles una experiència memorable.

Un total de 5 restaurants a la vostra disposició perquè pugueu triar el vostre millor menú i al millor preu.

RESTAURANTS: BAMBOO FOOD AND RITMO / MUR MUR / LA BARCA / PIZZERIA LA NONNA / LA SAL BEACH CENTER

15% de descompte en les factures de tots els restaurants del grup
  • Zeppelinbar - Sala de concerts

Música en viu i en directe amb els millors concerts gratuïts en un dels locals referència de la zona. Pren les teves copes tranquil·lament abans de endinsar-te en la festa noctura de Salou.

La primera copa es juga a Zeppelinbar!

10% en les consumicions + xarrup de benvinguda
  • House Of Ilusion - Màgia

Endinsa’t en parella o amb els teus amics a House of Illusion, un teatre adornat amb misteri i vela. Des de sempre, la màgia ha sorprès nens i adults, però no tots els espectacles de màgia són similars, aquí no surten conills del barret de copa. En aquest xou apareixen i desapareixen persones, es llegeix en la teva ment. La sorpresa, la tensió i la il·lusió estan garantides durant tota la representació, veuràs coses que mai havies vist abans.

No et perdis una nit màgica plena d’il·lusió.

Fes click aquí per descarregar els preus especials.

Salou Cup & Party